deniz_turcan Merhabalar, 3 aylık bebeğim var gündüz asla uyumuyor. Gözleri kipkirmizi, ağlıyor uykusuzluktan yarım saat uyuyor uyanıyor. Uyumamak için elinden geleni yapıyor. Neler denediysem malesef bir çözüm bulamadım. Bir önerisi olanınız var mı ?
Linaduygu deniz_turcan uyku sinyallerini kaçırmadan uyutmalısınız eğer saatler sarkarsa da çok yorulduğu için uyumaz Max 1buçuk saat uyanık kalabilir 3aylıksa. Birde şuan geçiş döneminde ellerini keşfediyor olabilir bolca salya artışı ellerini yemeye çalışma 🥲 eğer başından beri böyle değilse eski düzenine geri döner sizde stres yapmayın hisseder muhtemelen