Merhabalar, ikametgahimizin olmadigi yere anasinifina kayit ettirmek istiyorum bunun icin ikametgah sarti aramiyorlar ama ayni okula 1. Sinifta baslamasi icin isteniyor sanirim bir arkadasimiz anasinifina giden cocugu dewam ettiriyorlar diye soyledi bu dogru mu bilginiz var mi?