Merhaba güzel anneler, oğlum 33+3 de dünyaya geldi, bugün tam bir hafta oldu kuvezde. Bugün gördüm yine miniğimi cok şükür solunum destegi almiyor, azar azar beslenmesi de arttiriliyor. Bugun hatta emzirdim de. Aklima simdi takildi, belki yasayan vardir diye sormak istiyorum. Iki kere gördüm oğlumu qma ikisindede hep gözleri kapaliydi. Premature olan bebekler gozlerini acarlar mi, veya bu ne kadar sıklikla olur? Sizlerde bu durumu yasayan oldu mu?