Esmacetin benimki dogdugundan beri gunduz ben yanindayken yuz ustu yatiyor ve son 2-3 haftadir gecede yuzustu yatiriyorm, cunku oyle rahat ediyor gazini cikarabiliyor seninde dedigin gibi. kafasini baya ceviriyor kendini kurtariyor bide anne yanı besigimiz yanimda ih dese duyuyorum o yuzden gecede gonul rahatligiyla yatiriyo yuzustu