Nsrn1 merhaba, aynı sorundan ben de muzdariptim, nasıl bir acı olduğunu bilirim, çok geçmiş olsun. İçinizi ferah tutun ve pes etmeyin lütfen, emin olun tünelin ucunda ışık var:)
1-Öncelikle her emzirmeden sonra lansinoh krem sürmenizi tavsiye ederim, veya evde ayva çekirdeği jeli yapabilirsiniz tarifi google’da var..
2-emzirmediğiniz zamanlarda gümüş kapak veya başka yollarla memenin kıyafete sürtünmesini azaltmak iyi geliyor.
3- Benim emzirme danışmanım şu şekilde ilerlememi tavsiye etmişti ki işe yaradı maks 5-6 güne olumlu yönde değişimi görürsünüz.. Öncelikle Bebeğin memeyi doğrı tuttuğundan lütfen emin olun yoksa ne yaparsanız yapın yine yara olabilir. Meme ucunu değil kahverengi alanı tutmalı dudakları, bunları gösteren videolar da var.
4- Bebek memeyi doğru tuttuktan sonra ikinci işlem bi gün sağ memeyi, ertesi gün soö memeyi vererek memelere yaraların azalması için vakit vermek. Tabii emzirmediğiniz memeyi sağmanız gerekiyor..
Bir sorunuz olursa lütfen yazın.. sevgiler