Arkadaşlar sürekli nefesim daralıyor.akciğerimde bişey olmasından korkuyorum daha 15 gün önce bir şey yoktu.ama 15 gündür nefesim daralıyor.konuşurken bile daralıyor.acaba nefesimmi daralıyor yoksa beynim mi yapıyor bunu bilemiyorum aradaki farkı nasıl anlayabilirim