dilaradh her emziren annenn düşüncesi aynı maalesef benimde sütüm hep azdı mama takviyesyle gittik kilo alımları düşüktü şimdi tamamen emmeyi bıraktı 🤦♀️ ama 4 ay sonrasında kilo alımlar düşüyor öyle biliyorum doktoruda sorun yok diyorsa sen içini rahat tut zaten yetmezse anlarsın ister sürekli ağlar