Merhaba hanımlar bu humana çayı bende çok istiyorum ama almanyada neden yok ya dükkanlara bakıyorum yok internettede yok humana türk markası değilki sadece türkiyede var burda yok. Heryerde okuyorum çok işe yarıyormuş benim bebeğim 5bucuk aylık sütüm azaldı