Flower123 Yesimtzn ben hafif burun kenarlarına yastığına sürüyorum nefesini açması için 4 yaşındaki oğluma da kullanıyorum göğsüne sürenler varmış ama o şekilde denemedim
Ygzmomm Yesimtzn Ben bebek ölüm haberlerini görünce kullanmamaya başladım sürecekseniz azıcık ayaklarına sürün