Ayy bizzat bu durumu yaşıyorum ve çok rahatsiz oluyorum aşırı yanma oluyor geçmiyor doktora gittim muayene etti bir şey yok dedi o zaman adettimdr aradan bir hafta geçti tekrarladı randevu alıp gitsem ben direkt idrar testi mi yapacağım yoksa yine muayene mi olacağım