Hatice0113 Merhaba 1 hafta olacak doğum yaptım ilk bebeğim şuan tam 1 buçuk yaşında, bebeği emzirirken mem mem diyor içim gidiyor denesem belkide emmez ama emzirmek istiyorum acaba tekrardan başlayıp emzirilirmi bu konu hakkında fikri olan yaşayan duyan varmı?
Pericikk Hatice0113 bende doğum yaptığımda kızım 1 buçuk yaşında olacak eğer meme isterse sütümde ilkinde olduğu gibi bol olursa veririm diye düşünüyorum herhangi bir kıskançlık hissi yaşamaması açısından iyi olabilir. Zaten o yaştaki çocuk çok emmez 2 dakika emer bırakır en azından hem hevesini almış olur hemde bağışıklığı güçlenir mecburiyetten bıraktırmıştım zaten benimde içim rahat eder.
Tomvejery Hatice0113 benim büyük oglum 4 ay emdi 2 3 ayda sagarak anne sütü aldı daha sonra bıraktı tamamen kücük ogluma hamile kaldım zaten oglum 17 aylıkken dogum yaptım kardeşi emerken asırı sütüm vardı biriktirdim sagdım büyük ogluma 3 ayda biberonla verdim emzirmedim cunku emmeyi hiç bilmiyordu istese verirdim sonucta kardeşler oda bebek oda kuranda dahi 1 bebegin hakkı 2 yasına kadar olmalı az degil daha fazlasında bize kalmıs bisey
Nurdnc Emzirmeyi biraktiysaniz neden tekrar çocuğu memeye alıştırmaya çalışıyorsunuz bu sizin için çok zor olur yani
duruguzel Sevdapl ama burda hiç ara verilmemiş. Yani sütten kesilmiş çocuğa tekrar başlatmak çok da doğru değil gibi. Emiyo olsaydı aynı anda devam edilebilirdi