Aynısını şuan bizde yaşıyoruz benim oğlum da kakasını yapamıyor evet anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal deniliyor ama bebek huzursuz oluyor işte rahatsız oluyor yapamayınca inanki zeytinyağı içirdim masaj yaptım poposuna uyarı verdim ya herşeyi yaptım kaka yapamıyor en son eczaneden küçük lavmanlar var bebekler içindi galiba azıcık sıktım poposuna yaptı rahatladı çocuk arkasına 3 saat de uyudu çok rahatsız oluyor bebekler yapamayınca ama sizi lavman yapın diye yönlendirmiyorum ben yine de doktora danışın o şekilde yapabilirsiniz fitil va lavman