Ay biz 3 ay 2 buçuk 2 buçuk ödedik klima çalıştırmıştık Adana’da yaşıyoruz malum
Birinde sadece 10 15 gün çalışmasına rağmen yine aynı geldi Allahtan havalar kırıldı da bugün 358₺ gelmiş inanamadım o kadar paralardan sonra 😂 Sanki kafalarına göre fatura çıkıyor gibi geliyor anlamadım gitti