[silindi] Malum pahalılık aldı başını gidiyor Baklagil stoğum vardır hepsinin bir yada iki yedeği vardır mutlaka Birde kapaklı cam saklama kapı takıntım vardır Büyük boy 14 tane Salataya ayrı üzüme ayrı karpuz için vs ayrı almışım 😅 Yine görsem alırım mutlaka Küçük kahvaltılık olanları saymıyorum bile Onlardanda 10 üzeridir Oğlumu bezlerken ıslak mendil stok yapardım ama yapmıyorum artık Siz ??
agacsizkoala [silindi] evde hiç birşeyimden ikinci paketi yoktur hatta herşeyi küçük paket almaya çalışırım evde yer kaplayınca sinirim bozuluyor, sadece çayım fazla var oda babam çay üreticisi bi çuval çay veriyor bir sene onu kullanıyoruz 😁
Tatlican [silindi] Bende fazla stok yapma aliskanligi yoktur ama Çay ,seker ,pirinc,sivi yag,aldigimda 3aylik filan olur toz deterjan buyuk 2tane onlarda 6 ayfilan gider ,cif camasir suyu bulasik deterjanı onlarinda birer yedegi mutlaka olur.
MinnakvLiva [silindi] sigara bebek bezi bebek maması ıslak mendil eşim için sade maden suyu, 50-60 tane maden suyu var şuan depoda bakkal gibiyiz 😂
Tatlican agacsizkoala Aa neguzel esim cay hastasi biz size yumurta zeytinyagi verelim sizde bize cay🤣🤣yaak buna kendimde guldum🤣🤣
Poyrazin_annesii Un Kakao Kabartma tozu hazır corba Makarna Tuvalet kagıdı Yumuşatıcı Şampuan Dişmacunu ve fırcası Bunları her markete gırdıgımde evde olsa bıle yedek alırım 😂
agacsizkoala Tatlican bizde zeytinyağına altın suyu gibi davranıyoruz malum karadenizde hiç yok 😁😁😁 keşke yakın olsanız da versem size ne demek artvindeyim ben , olmadı bi çayımı içmeye her zaman beklerim sizi
Tatlican agacsizkoala ayy cok teşekkür ederim ❤artvine gelecebilecegimi sanmiyorum ama icmis kadar oldum ben sakarya adapazarindayim.
agacsizkoala Tatlican uzakmışız olsun her zaman bekleriz başımızın üstüne 🥰 buraya zaten pek kimsenin yolu düşmüyor Gürcistan sınırındayım ülkeden önce son çıkış benim evim maalesef 😁
Koalina [silindi] Hiç bir şey stok yapmıyorum. Sadece bir kaç kere gıdalarda ucuz diye bir iki tane fazla aldım o kadar. Ama hayvancıyız tavuk stopu yapıyorum oda mecburi marketten alım yapmıyorum
_Goktugunannesi__ [silindi] Her ay büyük alışveriş yapılır o yüzden temizlik ve baklagil paket paket var her ay üstünde geldiği için