Canss3535 Kızlar ayıptır söylemesi bezelye ywmegi yaptım suyu bira fazla gelmiş nasıl koyu yapmalıyım tadını kaçırmadan
Ezogelin_n Canss3535 suyu fazlaysa birazını dökün bezelye yemeğinin suyu koyu olmaz zaten yağı giderse biraz salça biraz yağ kavurup tencereye dökün
MinnakvLiva Suyunu ayır buzdolabı poşetine doldur buzluğa at çorba yaparsın sonra ben öyle yapıyorum dolma suları yemek suları buzluğa atıyorum sonra ezogelin mercimek falan yapıyorum