Şuana kadar genelde mama verdim ilk gunler memeyi ememedi artık 22 günlük olduk 2 gündür meme ağırlıklı vermeye çalışıyorum mama çok vermiyorum ama bu sefere 1 saat boyunca emdi bırakınca hala ağlıyor ve aranıyor üzerine 40 ml mama verdim yine ağlayıp uyumadı gogsumu tutamayinca da sinirleniyor ağlıyor anlamadım doymadı mi acaba gogsumu siktigimda fiskirmasa da 3 yerden damla olarak çıkıyor direk sizce doymuyor mu yoksa emzik gibi sürekli emmek mi istiyor doymayla alakasız şekilde? Mamayı da son zamanlar arttirmisti 110 ml içmeye başlamıştı sütüm az mı geldi ki