cansuakyz Kızlar kan resti verdim. Dün ve bugün test yaptım ama bu daha belirgin gibi ne diyorsunuz? https://resimyukle.io/r/lFDkRCN3S3
Aslisekr5 cansuakyz canım pek görünmüyor gibi biraz beklesin 5 dk sonra yeniden bak ozaman belirginleşiyor eğer varsa
lceLady cansuakyz ben bisey goremedim ama silik ise gebelik var muhtemelen bikac gun sonrs tekrar deneyin derim benimde cok silikti gebelik cikmisti
motheroftwoangels cansuakyz ben gördüm ama belirgin değil bilemedim kan testi yaptır orda daha net belli olur
31Mvsnannesi68_ cansuakyz benimde böyle silik çıktı kan testi verdiğim de ise hamile olduğumu öğrendim inşallah hayırlısı olur hakkınız da ben öğrendiğim de çok yeni o yüzden silik çıkabilir demişlerdi 😊
Selin3561 31Mvsnannesi68_ ne kadarlıktı canım ogrendıgınde benım ilişki üzerınden 7 gün gectı bugün test yaptım çıkmadı
31Mvsnannesi68_ Selin3561 öğrendiğimde 3 haftalıkmış kese bile görünmedi sonra gittik 7 haftalık olmuş dendi kalp atışını dinlemiştik
31Mvsnannesi68_ Selin3561 benimde 2 hafta geçmişti yaptım ilk baş hiç çıkmadı 2 gün sonra bida yaptım silik çıktı sonra ertesi gün doktora gittik kan verdik öyle oldu