Tubacicekdagi35 Sürekli bagırıyor yere kıcı değdiği anda cıglık basıyor hep kucak ve gezme istiyor cok yoruldum artık ne zmaan biticek bu olay☹️
duruguzel Tubacicekdagi35 3 ay ayağı çok uzun sürmüyo canım. Em fazla 1 hafta sonra düzeliyor ve başka ataklar geliyo
Tubacicekdagi35 duruguzel ya ilk defa bu sekil atak yasadık bundan öncekiler böyle değildi kalıcı olucak diye korkuyorum uzun süreli
Tubacicekdagi35 duruguzel inşallah ya taşımaktan bıktım saatlerce evde geziyoruz oda oda yoksa susmuyor bagırıyor artık aksam 8 de uyuyorum yorgunluktan resmen gündüz 20 dakka yatıyor uyumuyor off