Bengimn Merhaba tecrübeli anneler, kızım 4 ay 9!günlük. Malum atak döneminde, çok mızmız, az Uyuyo, gece ağlayarak uyanıyor. Çok salya akıtıyor, dişlerini kaşıyor gibi hep ama doktor diş için erken diyor ama bizim bebiş resmen damağını gıcırdatıyor
Elifnaz_anne Bengimn benim bebeğimde 4 aylık olcak 2 gün sonra durmadan ağlıyor uyanık olduğu sürece kucakta duruyo çok az uyuyor.salyasi akiyo ama emin olun o dişten değil benim diğer çocuklarında erkenden başladı dış kasimalara 9 aylıkken cikardik dislerimizi
nazlimom_ Bengimn sonlansa bile bizde uyku düzeni fln kalmadı umarım sizinki düzelir 7 aylık oldu 4. Ay atağından sonra gece saat başı ağlayarak uyanıyorr
ogretmenanne- Bengimn harika haftalar uygulamasını kullanıyorum, ünlü kitabın uygulama versiyonu, biz de 4.ay atağındayız, yanılmıyorsam 34 gün gösteriyordu bu sıçrama için, en uzun ataklardan biri maalesef
Bengimn ogretmenanne- ben de en uzun atak diye biliyorum , günler geçmiyor sanki 😩 gece ağlayarak uyanıyor hem de sürekli yapıyor bunu.
Linaduygu Bengimn sen her doktorun dediğine bakma kabarıyordur ufaktan onun için diş kaşıyıcı ile rahatlatman lazım eğer zaten onunla rahatlıyorsa muhtemelen dişlerdir