İyi günler hanımlar.bebeğim 6 ay 15 günlük.bebeğimi elimden geldiğince temiz içerikli, şekersiz falan beslemeye çalışıyorum.peyniri evde yaptım.yoğurdunu mayalıyorum.1 yaşına kadar şekerle tuzla tanıştırmayı düşünmüyordum.az önce eşimin amcası hurma şekeri yalattı.yanındaydım ama bişey diyemedim.kendime çok kızıyorum.bişey olmayacağımı biliyorum, hemşireyim.azıcık dudağına değdi, biraz yalandı.azcık tadı girmiştir.ama ben çok vicdan yaptım.niye bişey demedim, bebeğimi mağdur bıraktım diye.sizce çok mu abartıyorum?bu saatten sonra gidip adama bişey demem zaten çok iyi de bi insan ama ben çok üzüldüm.bir daha kim olursa olsun dicem zaten diyorum da kayınpederime bile bişey verdirtmiyorum ama saflığıma geldi sizce abartıyor muyum?bu kadara göz yumulmalı mı?teşekkürler şimdiden