lavanta35 Kızlar eşim covid pozitif çıktı ben de test verdim ama henüz sonuç çıkmadı emzirirken maske takıyorum bunun dışında alabileceğim bir önlem var mı ben de pozitif çıkarsam bebeğime geçer mi. Bu durumda olan anneler neler yaptınız
Ummahan250820 lavanta35 canım babasından uzak tut ama sende pozitifsen bulaşabilir bu nasıl bi hastalıksa hemen bulaşıyor. Bizde geçirdik kızımada bulaştı doktor bi antibiyotık vermişti ikinci günü düzeldi
lavanta35 Ummahan250820 anladım teşekkür ederim ben de test belli olana kadar uzak durmaya çalışcam kayınvalidem bakıyor ama çok korkuyorum pozitif çıkarsa emziremem emzirmeyi bırakır diye
Ummahan250820 lavanta35 canım ben emzirmedim hiç bebeğimi ama bi tanıdığım bebeğide kendiside pozitifti bebeğini maske takarak emzirdi çünkü anne sütünde ihtiyacı var . Kendiside bol bol sarımsak yedi hatta sarımsağı rendele sütle beraber ısıt kaynasın bayabi sonra süz iç tadı çok kötü ama baya faydası oluyor o kişide böyle böyle atlattı hem bebeğede antibiyotık olur .