bykmrc merhaba. 4 yaşına kadar devam etti sorunlarimiz. 4 yaşından sonra kendiliğinden düzeldi, doktor toz bisey vermisti onu mamasina katip veriyodum yanlis hatirlamiyorsam, duphalac zaten bizde ise yaramamisti . Çatlak kremleri kullandik 3 kremi karıştırıp. Oturma banyosu yatırmıştım bol bol. Ama çoğu ise yaramıyordu malesef. 4 yaşından sonra Bir daha hiç olmadı çok sukur. Suan 7 yasinda kizim.Ama bizi cok zorlamisti gercekten