Kızlar bebeğim 7 Eylül’de 38+0 iken doğdu. Şu an atak haftası mı ? Hiç durmuyor uykuda kalamiyor. 55 günlük bebek gündüz ne kadar uyur acaba ? Hep kucak istiyor başka türlü nasıl uyutabilirim. Hamak şiparis ettim ise yarar mı bilmiyorum. Çok yoruldum artık. Zaten 1 hafta önce açılan dikislerim yeniden dikildi. Bu ayakta tempoyla tekrar açılacak diye korkuyorum. Yatamiyorum ki.