Annemde var kaç senedir.sidddetli adet kanmasj ve ağrı yapıyor çok büyük ameliyat olması.lazim ama.korkuyor menepozda geçer dedi ki geçmiyor geçen hafta aşıri kanamadan bayilik doktora gitti şu an parça verdi sonucu bekliyor. Umarım seninki öyle ilerlemez