SareLinaM Merhaba arkadaşlar gun icerisinde 0_12 ay bebeklerinizi tv izletmemek adina nasil oyaliyorsunuz ?Fikirlerinize ihtiyacim var
SareLinaM MinnakvLiva Bizde 4. Aydayiz bende hep oyle yaptim ama kis geldi artik ne kadar cikarabilirim bilmiyorum😌
MinnakvLiva SareLinaM çıkarsın ben kar yağınca bile yürüyüşe çıkarıyorum yağmurda özellikle çıkardım 1 yaşına gelmeden kar görmüştü kızım hemen çıkardım attım karların içine emekledi süründü