Merhaba hanımlar ☺️
Bebeğim 1 yaşında 8.500 kilo 3 aylıkken emmeyi bırakmıştı mamayida sadece uykusunun arasında verebiliyorum oda çok az miktarda ek gidayida yemek istemiyor sadece yediği yoğurt denemediğimiz mama çeşiti kalmadı ama asla yediremiyorum gören herkes sen buna bakmıyor musun diyor çok üzülüyorum ne yapabilirim onerebileceginiz bir şey var mi lütfen yardım edin