Deletedmom_61 Kızım 1 yaşına girmek üzere aşırı huysuz sürekli yakama pacama yapışıyor yürüt beni diyor gidelim diyor asla oyuncaklarıyla oynamak istemiyor sizdede böyle mi
YYenianneeee Deletedmom_61 kızım 13 aylık ve aşırı huysuz iştahsız gece uykuları sorunlu sürekli benim yanımda kucağımda olmak istiyor aynı durumdayız yani tek fark benim kızım yürüyor sürekli peşimden geliyor ve kucak istiyor bende tükendim
YYenianneeee Deletedmom_61 yürüt beni aşamasını bizde çok zor geçirdik sürekli yürümek istedi 9 aylıkken yürüt beni krizleri başladı benim kızın 11 buçuk aylıkken yürüdü ama ben sürekli yürütemedim onu çok uğraşmadım yani kendi kendine yürüdü senin çocukta yakında yürür madem yürümeye heves etmiş
NesliElisa Deletedmom_61 benim kızım da 6 kasım da 1 yaşına girecek ve inanılmaz huysuz olmaya başladı 1 haftadır ne çektiğimi ben bilirim 😔 gece uyumuyor en geç 2 de uyuyor sabah 6 da uyanıyor çıldırdım iyice yemek yemiyor asla bugün sadece mama içti ve sadece 2 biberon su dahi içmiyor 🙄 ne zaman bitiyormuş bu olaylar yaa 🤷🏻♀️
Deletedmom_61 NesliElisa benim kızım ek gidada almıyor sadece anne sütü benimki 2 aydır böyle son zamanlarda işte yürüt diyor asla tepemden inmiyor geçecek gibi gözükmüyor Allah yardımcımız olsun
lilyummm Deletedmom_61 anam kimseden duymadığım yemediğim azarı bağırmaları ben de oğlumdan yiyorum, sürekli bi sinirli. Küçük ergen diyorum ona 😂 dişleri yüzünden diyordum ama görünen dişleri de patladı ama hala huysuzluk, sinirlilik devam ediyor
Deletedmom_61 lilyummm bizede diş falan dediler ama ortada bişey yok keşke diş olaydı bide onda aynilari olacak
NesliElisa Deletedmom_61 benim kızım da mama içiyor ve 10 gün önce yemek yerken bir anda böyle kesilmesi çok değişik
-_-hUysUzvetatlikadin Deletedmom_61 ayy o aşama çok belimi ağrıtmıştı ben çareyi yürüme arkadaşında buldum bir de oyalansın diye koltuklara bant yapıştırıyor baktın üstünde topları yapıştırıyordum hem kendi kendine yürüyordu koltuğa tutunarak hem oyun oynuyordu rahat bir hafta bu tarz etkinlikler yapmıştım çünkü cidden çok yorulmuştum yani tavsiye ederim
Deletedmom_61 -_-hUysUzvetatlikadin yürüme arkadaşı var ama sevmiyor tutmak istemiyor, deneyebilirim çok teşekkür ederim
Sogancik Bı tek benim kız öyle sanıyordum 😅 bizimki henüz yürümüyor gıda desen zaten yok. Ama çok hırçın sinirli oldu.
Deletedmom_61 Sogancik benimkide öyle 1 yaşına girecek sadece sütle besleniyor tadım yapior mercimek çorbası içiyor benek kasigiyla 10 kaşık anca ağzını kocaman açmaz perişan eder beni
Sogancik Deletedmom_61 sorma bizimki de öyle. Çorba içmiyor. Ağzını açıyor mu açmıyor mu belli değil. Hala bebek kaşığı ile besliyoruz biz de. Kendisi de sadece eline alınca yer biraz . Çok zor çok. İnsan üzülüyor niye yemiyor diye😔