Doktorunla görüşüp antibiyotik başlamalısın benimde başıma 3 kez geldi parol içiyordum ağrı için ılık su altında dayanıp masaj yapıp ovala boşaltmaya çalış.ardından soğuk uygulama ile süt akışını azalt lahana yönteminide deneyebilirsın beslemeden önce özellikte sağım yap ki bebeğin tamamını boşaltsın bu aşamalar ağrılı ama dayanmaya çalış geçmiş olsun