Merhabalar arkadaşlar benim bebeğim 3aylik şuan ama doğum yaşına göre 5 buçuk aylık erken doğdu .son 15 gündür parmaklarini emiyor elini kolunu vs .geçen hafta rota aşısının ikinci dozunu olmustuk ondan sonra iştahı kesildi mama artı anne sütü alıyor ama ikisinide içmek istemiyor dis çıkarıyor olabilirmi tecrübeli anneler yazabilirmi