tgbmhr ne yapmam gerektiğini bilemiyorum sürekli ağlayıp uyanuyor kalk dr git demeyin eşim nöbette gidemem yani anca sabaha 🙄🙄🙄. burnunu nasıl açablirim
Alpismom tgbmhr canım Bizde aynıyız kaç gündür dr gittik hava verildi cok az ama birde ventolin şurup yazdı dr. Serum fizyolojik ile temizle sürekli. Bas ucuna kuru soğan kesip koyabilirsin karanfil ile
Btlszr tgbmhr ayaklarına limon sür odada buhar yap çok rahatsız oluyosa duş aldırıp öyle çek burnunu soğan kes koy yanına
Rabiays tgbmhr canım tırnağının büyüklüğü kadar şırıngaya doldur şırınganın ucunu çıkar bebeğini yan çevir burnunu sık hemen ardından burun aspiratör yle içine çek 5dk sonra diğer burnA
Tugbaf tgbmhr canım serum fizyolojik ve burun aspiratörü ile temizle çok kolay bende yapamıyordum yalnız serum fizyolojik kullanırken bebeğin yatar pozisyonda olmicak
Mirac_21032019 tgbmhr bizde ayniydik gecen hafta doktora goturdum bogazlarinda burnunda ödem varmis abtibiyotik basladik
tgbmhr alinamm doktora götürüyorum canım suan tani saglk ocagıda uzak arabasız gidilmiyor askeriye lojmanları işte en ücra kenarda olmaknzorunda sanki....
Dilaraa tgbmhr serum fizyolojik sıkın internetten bakın yoksa evde kendinizde yapabilirsiniz serum fiYolojiği, yada birini eczaneye yollayabilirsiniz size serum fizyolojik ve otri bebe aparatı alsın çekin burnunu
tgbmhr Dilaraa burun aspiratoruk vardı 3 adette çubuk serum fizyoligm vardı yatırıp damlattım çektm burnunu gelmemşti doktorda aşırı tıkanma olduğu için gelmediğini söyledi sprey vs yazdı gene kullancam tabi serum fizyolik alerjik bi durumdan olmuş
Dilaraa tgbmhr serum fizyolojik sıkın internetten bakın yoksa evde kendinizde yapabilirsiniz serum fiYolojiği, yada birini eczaneye yollayabilirsiniz size serum fizyolojik ve otri bebe aparatı alsın çekin burnunu