elifinnannesiiiiiii Merhaba canım Anneler, 9 gün önce doğum yaptım Göğüs uçlarım parçalanmış durumda Bebeğim emene kadar başında ağlıyorum. Lansinoh krem ve Fito krem kullanıyorum bi etkisi olmuyo. Yaşayıp çözümü olan varsa yazsın lütfennn🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻