Sahrasahra Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 ay 12 günlük. Eşim 12 ay maması almış 3 numara. Onu verebilir miyim sizce? İade edemiyorum da :(
Pastaneusuluislakkek Sahrasahra yanlış bilmiyorsam mamalar bebeklerin gelişim ve ihtiyaçlarına göre hazırlanıyor. Eğer imkanınız varsa 2 numara alın bir tane de bence. 3 numarayı vakti geldiğinde kullanırsınız
tugceizgi Sahrasahra üstünde kaç ay yazıyorsa ona göre kullanılır. Sindirebileceği şekilde hazırlanıyor içeriği.
Mihrali Sahrasahra abla sakin verme sakincali boyle biseyden bi fenomenin bebegi hastanelik oldu asla verme.
Sahrasahra Pastaneusuluislakkek yenisini de aldım ama daha gelmedi ondan telaş yaptım:( teşekkürler 🧡
Sahrasahra Mihrali yanlış hatırlamıyorsam küçük bebeğine 1 ay yerine 1 yaş maması vermişti ve hastanelik olmuştu değil mi? Ama bu hikaye çok korkutucu gerçekten
criminalpatates Sahrasahra yanlış yönlendirme yapmak istemiyorum ama 6. ayda başlanması gereken ek gıdaya bazen 4. Ayda başlatılan bebekler var. Birde sizinki artık 10 aylık bir bebek her şeyi yiyebilir ben onun sindiremeyeceği bir şey olduğunu düşünmüyorum.
Gnlyae Sahrasahra o devam sütü o zaman tanıdık bi eczane veya market varsa aynı markaysa alır onu hazmedemez bnce canm
Sahrasahra Gnlyae yenisini aldık daha gelmedi sütüm de yetmiyo:( bekleyeceğim artık. Teşekkür ederim 🧡