Mom098 Yoyko 360 derece dönen oto koltuk indiirimde. Almayı düşünüyoruz. Kullanan var mı ? Memnun musunuz?
avkathanim Mom098 ben de kullanıyorum gayet memnunum, sadece boyutu biraz büyük olduğu için küçük arabada döndürmesi zor olabiliyor, biz o yüzden eşimin arabasına taktık benimkinde zor oldu
Mom098 ilayda23 ya öyle mi hepsibursda da Kasım indirimi 2999 a düşmüş. Çokta hoşuma gitti bı de isofixli. Çok teşekkür ederim 🤗