Hkshkshsk başvurunuz kabul edilmiş Kasım ayının ilk haftası yatacak diyorlar. Elektirik yardımı sizde gözüküyorsa esinizde baksın bende alıyorum başvuruyu ben yaptım 3. Ay olacak fakat elektirik gözükmüyordu bugün eşime söyledim e devletine baktı onda elektirik yardımı görünüyor faturalar bizim uzerimizede değil ev sahibin üzerine nasıl oldu anlamadım bende 🤗