Merhaba herkese. Kızım 4 ay 1 haftalık, son 2-3 gündür sabah 5:00 civarı uyanıyor ve asla geri uykuya dalamıyor. Oyalayıp bir süre uyutmayayım diyeceğim de zaten çok yorgunum hem kızım da uykusunu alamadan uyandığı için sürekli ağlıyor eşimle mecbur battaniyede sallayıp öyle uyutuyoruz. Kayınvalidem sakın alıştırmayın dedi ama başka nasıl başa çıkacağız bu durumla? Benzer durum yaşayanınız var mı?