Gozzy0307 Öğlen aşılarımızı olduk biraz ağladı hemen sakinleşti. Yalnız eve geldiğimizde n beri uyku halinde, arada bir uyanıp mızırdanıp geri uyuyor. Normal mi bu? Ateşi 37
mysa2 Gozzy0307 ateş 37.5 geçerse biraz savaşsın sonra yarım ölçek calpol verirsin demişti bana hemşire . Biraz halsiz olabilir uyku hali normal canım
Kzyefemom Gamzekara calpol zararlı mı ? 45 günlük bebeğim var bazen çok ağlıyor sanki bir yerleri ağrıyor gibi rahat uyusun diye akşamları veriyorum bir kaşık uyumasına yardımcı oluyor yanlış mı yapıyorum sizce
533460 Kzyefemom bebeğiniz sadece gazdan agliyor olabilir sizle temas etmek istedigi için ağlıyor olabilir lütfen kontrolsüz kendi kendinize çıkarım yaparak agri kesici vermeyin hemuz çok küçük ağlamaları cok normal
Gozzy0307 Kzyefemom doktor bize yutamaz diye calpol yazmadı bile bugün, fitil verdi. Bence kafanıza göre kullanmayın
Gamzekara Calpol kafanıza göre kullanılmaz, bir hemşire olarak söylüyorum her canınız istediğiniz de veremezsiniz yanlış yapıyorsun maalesef.