FatmaMK benim bebeğim de aynı şekilde canım
Hatta bi kere boğazına kaçırıp mosmor oldu uzun bi süre kendine zor gelmişti daha 15 günlük falandı emzirmicem artık diye çok ağladım eşim ve annen sayesinde emzirmeye devam ettim
Karnı acıkmasın emmesin diye bakıyodum artık korkulu rüyam olmuştu emzirmek çünkü
Şimdi 4 aylığız hala boğazına kaçırıyor ama eskisi kadar şiddetli deil yani sölüceğim o ki boğazına kaçmasına sende oda alışıosunuz ve artık oda kendini daha çabuk daha kolay kurtarmayı öğreniyor merak etme