Mihra2534 Arkadaşlar elinde Aptamil alerji olan var mı mamamiz erken bitti rapor günümüze daha var elinde fazla olan varsa bana yardım edebilir mi, ücret karşılığında
Mihra2534 Nazlican ben ikinci el istemedim neden ikinci el etike koydunuz acaba bide alerji etiketini neden kaldırdınız?
Papatyamsb Mihra2534 merhaba ben de de var progamin as alerji maması istanbul ümraniye ucretsiz veririm