Evet mutlaka siz ona hediyesinizdir ama😊
Eşinize en son ne zaman hediye aldınız, ne zaman nasıl romantik bir sürpriz hazırladınız?
Ben son zamanlarda bu konuda biraz geri kaldım. O sürekli bir şeyler organize ediyor, bir şeyler alıyor. Ben ne yapsam diye sizlerden fikir çalacağım. Hem de kendimizi şöyle bir denetleme imkanı, acaba hep erkeklerden mi bekliyoruz böyle hoşlukları?