Emirin_Annesi02 tabiki tecrübe edinmek öğrenmek çok güzel. Ben çok şey öğrendim burdan. Ama çocuğunu tanıyıp bilmek öncelik senin canım doktordan en iyi sen bilirsin gelişimini ❤️ Benim oğlumda uzun 10 aylık 8.5 kilo falan. Çok çok normal hiç zayıf değil yani. Sen bakma millete onlar konuşur. Tombik olsa aa çok kilolu derler 🎈🤗