Duyguyy Dila97 besıkde bu modellerın sıfırı en pahalısı 1500 nerdeyse kullandıgınız urunler ıcın fıyatları fazla tutmussunuz
birprensannesi0208 Dila97 hamak ı bilemem ama beşik cidden cok pahalı yani sıfırı bu fiyat değil ama siz bilirsiniz
Dila97 sonbahar3 canimm arkadasimin adiyla yazdim kendisi boyle istedi ama soylerim fiyat degisrirz tesekkur ederimm 🌸
Senaatlas1 Tugcedmr fiyatlardan haberiniz yok sanırım hersey almış başını gidiyor buda ikinci ele göre bi tik fazla evet
Dila97 Senaatlas1 aynen fiyatlar cok yuksek aslinda bi tik fazla yazmis olabilirim onuda duzelttim zaten 😊