Kızlar oglum 34 günlük basta 14.7 sariligi vardi 10 gun sonra 12.3 e düştü bugun gittigim olçumde 11.4 çıktı doktor bütün testleri istedi ne yapacagimi bilmiyorum sürekli emziiryorum az önce e nabizdan sonuca baktim biluribintotal diye bişey yazıyor o 7.85 çıkmış çok mu yüksek yada ne anlama geliyor nlayanlar yazabilirmi perşembeye kadar bekleyemiycem🤦🤲