busraa59 hayır kuzum hicbisey olmaz sogani kes iki gogus ucuna yerlestir emzirme suren gelene kadar dursun emzirecegin zaman durula emzir karbonatlı suyla silersen yikamana gerek yok bebeğin agzindaki pamukcugada iyi gelir aklina geldikce git gel sil inan iki güne hicbiseyin kalmaz ben 10 gün aglaya aglaya emzirmistim bunlarin yani sira birde catlak kremi sürüp nemli tuttum suan cok şükür çok şükür diyorum ama sogani kesinlikle yap biraz yakıyor ama iyi geceler sutun sifa olsun inşallah 💋♥️