Bebeğim 32 günlük ve 4 , 5 gündür sürekli ağlıyor. Dün sabah 10 dan gece 1 e kadar gün içinde uyku uyumadı. Uyanık olduğu her an ya ağlıyor ya vızıklıyor. Gazı olmadığında da böyle. Bugün aylık kontrolüne götürdük doktor bir şeyi yok diyor ama bazen sanki çok canı yanıyormuşcasına çığlık ata ata ağlıyor. Böyle olması normal mi? Çok üzülüyoruz. 😢