Merhaba sevgili anneler benim bebegim prematüre doğdu 2.400 şu an 6 kilo doktorumuz çok geri kalmış kilo olarak yasıtlarından diyor ama bence abartıyo 🙄5 ay 18 günlük olduk merak ettim acaba yaşıtlarını yakalayabildi mi sizin kilolarınız nasıl ve neyle besleniyorlar bebişleriniz 😊