Benimde 2 saat arayla 60 80 ml falan içiyor gece 3 saatte bir 90 ml falan içiyor bazen 70 hatta bence aşırı az değildir doktorum bana şey demişti 1 haftalıkken saatte 30 ml sütten az ise sütün biraz daha mama yap ama 30 ve üstü ise yeter ona demişti ayrıca benimki her saat emmiyor 2 saate acikiyor anca istersen 2 saat dur öyle ver birde belki daha fazla içer. Zaten 20 günlük olmuş benimki 22 günlük hep öyle yapıyorum bir zararı olacağını sanmıyorum gündüz 3 saati geçmemesi gerekiyormuş sadece