tugceizgi 1 saat önce aşıyı oldu. Ama yolda gelirken ağladı. Evde daha çok ağladı. Aşıdan sonra böyle olan bebeğiniz var mı? Bir de kendi ağlamasından sesimi duymuyor diye ben de bağırdım. Onun için de kendime kızgınım. Atak dönemindeyiz.