Doktorumuz bebeğimde süt alerjisi olduğunu düşünüyor ve diyet verdi. Diyete başladığımdan beri vitamin almama rağmen sütüm çok azaldı. Alerjik bebekler için kullanılan mamayı bebeğim içmek istemiyor. Vanilya katıyorum pekmez katıyorum yine de reddediyor. Ek gıda deseniz onu da almıyor. Aç yaşıyor resmen. Eşim çok abartıyorsun bişey olmaz deyip duruyor ama ben çok kötüyüm bebeğim günlerdir aç karnı gurulduyor resmen nasıl dayanayım. Lütfen yardım edin ne yapmam lazım