Domestos çok ağır kokuyor diye bir yerde keşfettim aldım deniyeyim dedim. Yahu bana mı öyle geliyor sanki iyi temizlemiyor gibi. Bir de insan alışınca koku olmayınca mikrobu kırmıyor gibime geldi 😅 psikopatça bir alışkanlık çok titiz değilim hergün hergün zaten temizlik yapamıyorum ama bazı takıntılarım var neyse dedim bence bana öyle geliyor dün denedim çamaşır lekesi için zerre çıkartmadı çıkmayınca sinir oldum bastım domestosu. Var mı kullanan hangi marka kullanıyorsunuz memnun musunuz hanımlar? Acaba benim aldığım markadan kaynaklı mı