Happymamii Kızlar 2 ay 6 günlük bebeğim. Bugün doktora gititk bebeğim yüz üstü uyuyor herşeyi denedim ama başka türlü uyumuyor doktorda zararlı dedi ama napıcam bilmiyorum eve geldik yatırdım sırtüstü 2 dakşka durdu ağlamaya başladı yüzüstü yatırdım uyudu hemen. Gece/gündüz yüzüstü uyuyor
Divayorgun Happymamii o aylarda ani bebek boğulmaları çok oluyor diyemi öyle dedi acaba? Ben hiç yatırmadım korkardım
Mercosey Happymamii ara ara ben de yüzüstü yatırdım uyusun diye öyle uyuyordu ama yanından ayrılmadım hiç. Gece ilk uykusunu yüzüstü yapıyordum sonra emmek için uyanıp uyurken sırt üstü çevirirdim. Bi şey olmadı ama tehlikeli diyorlar evet
Caglarass Happymamii İlk oğlum göbeği düştükten sonra yüz üstü uyudu 🤷 Sürekli kontrol ederdim ama kafasını çevirmeye başladıktan sonra rahatladım açıkçası. Küvezde de yüz üstü uyutuyolardı hep
Happymamii Mercosey hiç öyle denemedim bu gece öyle denicem önce yüzüstü meme isteyip uyandığında döndürücem🙏
Dyg1dyg 18aylık hala yuzustu yatıor. Baska, sekılde uyumuyorduu. Ama hep yanında oldum asla yalnız bırakmadım. Gecelerı zaten uykum hadıftır her mınık kımıldayısta uyandım. Halada oyle uyurrr. Gozun ustunde olsun uyusun hıc bırsey olmaz merak etme
Happymamii Dyg1dyg beni çok korkuttular solunum yoluna kusmuğu tükürüğü vs kaçarsa ölür vs dediler panik atak oldum zaten kamerayla 7/24 izliyorum
mysa2 Happymamii kafasını kaldırıyorsa yüzüstü uyumasında bi zarar olmaz ama kaldırmıyorsa sıkıntılı olabilir . Benim oğlum doğduğu 2. Haftadan itibaren ben hep yüzüstü yatırdım ilk oğlumda da öyle kafasını sağa sola oynayabiliyor çünkü .